Željko Babić: 5-ti uhapšeni koji će odgovarati za ratni zločin u Ljutočkoj dolini


Privođenje Željka Babića u tužilaštvo

Pripadnici Državne agencije za istrage i zaštitu (SIPA) danas su u jutarnjim satima na području Mišinog Hana, općina Banja Luka,  a po nalogu Tužilaštva USK, lišili slobode Željka Babića (52), optuženog za ratni zločin protiv civila na području općine Bihać. Željko Babić je rođen u selu Rajnovci općina Bihać. Dabi se po okončanju rata naselio u Mišin Han kod Banjaluke. Spomenuti Babić je optužen za isti zločin kao i četvorica lica koja su uhapšena prije 15-tak dana i trenutno s e nalaze u pritvoru. Ova petorka se tereti za ratni zločin protiv civila, kojeg su kao pripadnici vojske i policije Republike Srpske počinili 23. septembra 1992. godine. „Oni su u mjestu Duljci, skupa sa drugim pripadnicima vojske i policije RS sa maskama na licu i naoružani automatskim oružjem ubili sedamnaest civila iz bihaćkih naselja Ripač i Orašac. Ove osobe bile su na radnoj obavezi određenoj od strane ratnog predsjedništva tadašnje Srpske općtine Bihać“ . Nakon što su ih strijeljali, tijela ubijenih su stavili na hrpu i zapalili“, izjavio je tužilac za ratne zločine, Jasmin Mesić. On je dodao da su počinioci ovaj zločin željeli prikriti uklanjajem leševa, te da je dio nekompletnih tijela žrtava pronađen i ekshumiran 2000. godine na lokalitetu Duliba. DNK analizom identificirano je sedam tijela, dok ostala još uvijek nisu pronađena. Najmlađa žrtva bila je trinaestogodišnja Aldina Vojić. Optuženom Babiću kantonalni sud u Bihaću odredio je danas jednomjesečni pritvor. Pre zgradom Tužiteljstva sreli smo Mahmuta Vajzović 8o-godišnjeg mještanina kulen vakufa koji je za naše novina dao izjavu. «Prvo što ču reći je to da su tih kobni dana iz moje obiteljske kuće izveli mog sina Mirsada i ubili ga u jami Tihotina . A potom su mene uhitili i odveli u selo Duljke na berbu šljiva . Željka sam dobro poznavao prije rata kao mladić radio je u našoj ZZ Kulen Vakuf. Tog sana su i mene  nisu odveli na berbu i kupljenja šljiva . Tako da sam izbjegao Željkovom smrtonosnom rafalu . Da bi ta veća grupa od koji su eto njih pet uhapšeni među kojima je i Željko počinila zloćin . Ni danas ne znam zbog čega sam i zašto odveden iz sela Duljci, jeli to sam dragi Bog htio da ostanem živi . Evo slučajno sam se našao u Bihaću, i čuo da će privesti Željka Babićai iz sela Rajnovci . Ipak pravda je dostižna rekao je Mahmut zvani Maho.

Izvor: mojusk.ba

Komentariši

