Na Redžinoj vrbi rodilo grožđe


Članak prenesen sa http://www.moj usk.ba

Prilikom posjete Ljutočkoj dolini, slučajnost je htjela da upoznamo Redžu i Zejnu Šehić iz sela Ćelije, inače Švicarske penzionere u čijem dvorištu smo primijetili neobičan detalj za koji nam naša domaćica Zejna reče da se zove « Kad na vrbi rodi grožđe «

Tako nam i Redžo ispriča kako je došao na tu ideju…

Kad sam bio dijete često sam svome ocu pričao o svojim željama i idejama, a na svaku moju ideju otac bi mi rekao «E to će biti moj Redžo, kad na vrbi rodi grožđe, i tako iz godine u godinu.”  priča nam ovaj zanimljivi Krajišnik.

Redžo je inače veliki ljubitelj starih predmeta i veliki kolekcionar, a to je zavolio još kao jako mlad, i više od deset godina je radio kao restaurator u Zagrebačkom muzeju “Mimara”.

“Jednom prilikom svom ocu sam rekao da ću u svom rodnom selu Ćelije, urediti kuću i da ću u njoj otvoriti muzej, a na to mi je otac odgovorio , šta drugo nego : ” I to će moj Redžo biti al kad na vrbi rodi grožđe”. Ćutao sam i radio po svom. Prvo sam opremio svoje potkrovlje sa preko 1000 eksponata muzejske vrijednosti.”

No, vratimo se na vrbu.

“Loveći ribu na Uni, jedne prilike sam primjetio da se na obali rijeke Une nalazi osušeno stablo vrbe, koje sam odlučio donijeti u svoje dvorište, a kako je na sebi imalo mnogo šupljina, prvo sam ga konzervirao, da bi potom posadio u šupljine grožđe i tako vam danas kod mene u dvorištu na vrbi rađa grožđe” uz smijeh nam priča Redžo.

Komentariši

